Home Animatorski Murowaniec

Animatorski Murowaniec

1 dzień: A poszliśmy sobie przy poniedziałku na Murowańca 🙂 omawiamy nowy rok formacyjny;) to bedzie rok wysokich lotów;) Pooooozdrawiamyyy Was z wysokości 🙂

2 dzień: Dziś odwiedziliśmy pustelnie Brata Alberta by prosić o odwagę do bycia ‚dobrym jak chleb’ 😉 a jak już byliśmy trochę bardziej jak chleb to spod Krzyża pustelnaniej kaplicy poszliśmy pod Krzyż na górze. Naszym łupem padł dziś Giewont 🙂 to 1895m.n.p.m. A wiece ile to jest?;)… Dużo!;) Pozdrawiamy! 🙂

3 dzień: Kolejny dzień zdobywania Tatr za nami 🙂 dziś ekspedycja pośrednia, regeneracyjno-rekreacyjna dotarła na gęsią szyję;) modliliśmy w najpiękniejszym sanktuarium na Wiktorówkach, wpisaliśmy się do Księgi;) ‚Foska’ autorstwa an.Oli 😉 Na Rusinowej Polanie odmawialiśmy brewiarz, ale super to było!!!:) Wracamy z relacją jutro…;)
Bóg jest dobry… (:
… Spaghetti też 🙂
Pozdrawiamy!

4 dzień: Z wielką radością każdy z nas usłyszał dobre wiadomości o okienku pogodowym, które pojawiło się w Tatrach w czwartek 20 sierpnia 2015 r. Wykorzystując odpowiedni moment, już o 6:30 byliśmy na szlaku do Morskiego Oka. Stamtąd, po krótkim posotju weszliśmy na trasę, wspinając się bezpośrednio na szczyt. I tak, ok godziny 12:30 zdobyliśmy najwyższy szczyt Polski – Rysy 2499 m.n.p.m. Zejście, jak to przeważnie bywa, okazało się trudniejsze, ale z odwagą pokonywaliśmy każdą skałę i łańcuch. To było wspaniałe doświadczenie. Po raz kolejny udowadniamy, że najlepszym jest aktywny wypoczynek.